sâmbătă, 10 decembrie 2011

Varza calita cu cabanos


Am cumparat o varza cu cateva zile in urma si nu ma puteam hotari ce sa fac cu ea.
In cele din urma m-am hotarat sa fac o varza calita, ca si asa nu pregatesc mancarea asta prea des.

Ingrediente:
- o varza de marime medie
- 150-200ml ulei
- 2 cabanosi
- sare
- boabe de piper
- 2 frunze de dafin
- bulion sau suc de rosii

Am curatat varza de frunzele exterioare. Apoi am tocat varza. Eu am "framantat" varza cu putina sare, inainte sa o pun la calit.
Cabanosul se taie feliute.
Am incins uleiul intr-o tigaie si am calit putin cabanosul, apoi am pus varza tocata deasupra.

Cam asa arata varza cand am adaugat-o in tigaie.


Varza incepuse sa se inmoaie si sa-si schimbe culoarea.


Intre timp mai amestecam sa nu se prinda de tigaie si sa se arda.
Cand varza s-a muiat bine adaugam boabele de piper si frunzele de dafin. Cand e aproape gata se adauga bulion sau suc de rosii.

Si asa arata rezultatul final.


Poftiti la gatit!

5 comentarii:

  1. mmmm ce gust fenomenal..as manca intruna,acum ma pun sa fac si eu

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim, sa-ti fie de bine! :)

      Ștergere
    2. varza calita cu varza proaspata?????

      Ștergere
    3. Da ... mie imi place mai mult varza proaspata calita decat cea murata.

      Ștergere
    4. normal ca se poate si cu varza proaspata!!!
      :p

      Ștergere